Lördag

Min rygg håller på att ta död på mej, vaknade i tidags morse o hade så jäkla ont i ryggen, Vet inte vad jag gjort för jag har inte märkt att jag gjort nå om skulle innebära att jag fick så här ont. Har iaf lyckats jobba hela veckan. Smort mej med liniment och ätit värktabletter, idg känns de aningen bättre.
 
Har lastat Glory och varit ner på banan idag, tillsammans med Malin och Wilda. Kallt, men så skönt för de har vart sol hela dagen. Så fick jag hjälp av Elin, och hon fick ta min systemkamera och fota lite, jag glömmer av den där kameran, och de blir ju så fina bilder.
 
Glorran kändes iaf ganska bra, han va pigg och jag tror han tyckte de va kul, men han lyckades trampa av sej både höger framsko och bootsen som satt på där, fick ett fult sår, som givetvis blödde. Är bra iaf att de är nö och kallt ute, så de inte kommer skit och flugor i såret som de gör på sommaren.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback