nittonde december

4 dagar av min ledighet har passerat och jag har de verkligen skönt och tar de lugnt. Jag känner att jag vill inte tillbaka till jobbet nå mer. Trivs inte längre, känner att jag har gjort mitt där. Har känt så ett längre tag, men man biter ihop och går till jobbet ändå. Kan ju inte säga upp mej, för vad ska jag leva på, måste ju ha en inkomst. 
vart erbjuden en annan tjänst, men de är ungefär samma som jag har nu, i hemtjänst men med bara dementa och de orkar ja inte, då kan jag lika gärna vara kvar tills de dyker upp nå annat. Jag har en önskan vart jag skulle vilja vara...Chefen vet om de och hon har sagt att hon ska pröva ringa och höra om de finns nån möjlighet att jag får komma dit. Frågan är bara när hon tänker ringa ..?!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback