Första November

De slog mej igår när jag kollade på FB och "den här dagen" att förra veckan för 5 år en slutade jag och röka, 5 år shit asså va fort de har gått...Men så jävla nöjd över mej själv att jag lyckades och inte har trillat dit igen.
 
Idag skulle jag egentligen jobbat kväll, men fick förfrågan igår om att gå upp och jobba dag istället och göra mina timmar vilket innebar att jag slutade 12! Hur skönt var inte de då, jobbar ju alltid till 16 typ så fick hela eftermiddagen och kvällen hemma. Har iofs inte gjort nå eftersom de är sånt busväder, hästarna var dyngsura, så dom fick komma in och får stå inne inatt. Har kommit lite snö, men mer på andra ställen i Rättvik. Jag åker fortfarande på sommardäck så jag hoppas verkligen att de inte blir halka och mer snö så jag tar mej till och från jobbet nu resten av veckan...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback