Fredag den Trettonde.

Vilken konstig vecka de har vart. Både bra och dåligt.
Va iväg med B-L på tisdagen och träffade djurkommunikatören Gabriella. Fick reda på en hel del. Både bra och dåliga saker. På onsdagen när jag kom hem från jobebt, då stog däcken jag beställt veckan innan, eller ja de va iaf 3 däck, vart de fjärde är, de vet dom inte. Ringde postnord då och pratade med dom, har inte hört nå av dom så ringde idag igen, då verka de nästan som att han jag prata me i onsdags inte hade satt en spårning på vart däcket befann sej. Så idag satte dom en ny spårning på de. Ringde även till SKruvat där jag beställt däcken ifrån och berättade för dom vad som hänt. Fick senare ett mejl där de stog att dom kontaktat leverantören och de kommer skickas ett nytt däck. Så de som skulle ta ca 6 dar att få beställningen kommer ta 3 veckor, så jag hoppas verkligen att dom kompenserar mej för allt detta strul och försening.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka ta mej i kragen och köra Ticen eller om jag ska vänta tills imorrn.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback