Torsdag 23 Juni

Då är midsommarheljen här igen då. Jag jobbar kväll idag och dag imorrn, sen ledig i heljen, ska jobba på travet på lördan, sen på kvällen drar jag ut på lite partaj med mina gamla grannar från Hedslund. 
I tisdags fick jag åka och hämta hem B-L från betet, hon var där typ 2 dygn. Anledningen är att hon var så stressad, rädd för korna på andra sidan vägen och så var hon på väg att gå igenom stängslet, och vill ju absolut inte ha en lös häst på rv70 bland all trafik. Hon verkade då iaf va hur nöjd som helst och få komma hem till flocken.
Upptäckte även i dagarna att min hästtransport har fått ett hål i nederkant av väggen mot golvet. Så himla trist, så nu kommer jag varken låna eller hyra ut den nå mer. Hade tänkt att sälja den och köpa nån annan men nu lär ju de där fixas först på ett bra sätt så man kan få ut de man tänkt för den.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback