Lördag!

Jo då, jag lever även om uppdateringen här inne vart dålig. Men har jobbat så mycket de sista 2 veckorna så jag har varken orkat eller hunnit.
 
Har vart på både en en tavtävling till med Ticen där han slutade 4a och tog nytt rekord, vi var även med i hopptävlingen här i byn i 2 klasser där de oxå gick bra. I bom klassen som inte går att riva gjorde han de bra vart en vit rosett, man kan se de som en uppvärmning inför 30 cm klassen vi gick ut i där han slutade felfri dvs Clear Round och vi fick en fin röd rosett =)
Imorrn åker B-L p bete i nån vecka, så jag kommer bara ha 2 hästar hemma. 
Busan har vart halt, vet inte vad som hänt med henne, om hon sträckt sej eller, men de är bra nu tack o lov. Sen har jag äntligen fått på nya fälgarna och däcken på bilen =)
Ja som sagt annars har de mest vart jobb.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback