Lill lördag 1 Juni

Vilket väder vi har haft sen i måndags eftermiddag, just lööv it!
 
Mina lediga dar som jag hade förra veckan gick snabbt, en resa till Bollnäs på fredan med Ticen, som resulterade i först utan pengar. Heljen har jag mest bara vart. I måndags tog jag nya tag igen på jobbet, likaså tisdag och idag. 
Igår kväll red jag till andra byn, skulle testa Ticen i paddocken med lite hinder, för om de gick bra så ska jag vara med på hopptävling med honom på lördag, på samma ställe som jag red till. Och de gick förvånansvärt bra, så nu har jag anmält oss i 2 klasser... Haha.. Inge nervös än, men när jag väl är där och man ska "gå" banan då kommer jag nog hinna tänka både en och två ggr vad jag har gett mej in på :D
 
Imorrn är jag ledig, ska klippa gräs på dan, sen på kvällen ska vi från jobbet ca 25 st gå på Big Street och fira av en arbetskamrat som går i pension, så de blir en massa gott och äta då :P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback