Semester dag 4

Ja jag kan erkänna att de känns inte som jag har semester, under dessa 4 dagar hittills har jag verkligen haft fullt upp.
Igår fick jag besök på fm av en kompis som har haft samma problem med torkarna som jag har på min bil, så han var snäll o kom hit o kollade om de var samma "sjukdom" och de var de ju såklart.
På em lastade jag Ticen och tog en vända till Sollerön för att få honom skodd då inte hovis hade tid att komma ner.
Imorse klev jag upp halv 5 för att strax innan 7 åka mot Lindesberg och Fornaboda travbana, hämtade upp Larsa på vägen. Var framme där strax efter halv 10, mitt lopp skulle gå 12.20. Kan erkänna att jag är rätt trött nu så de blir strax sängen för min del, men imorrn har jag inget planerat så då ska jag sova ut och bara vara.
 
Ticen gjorde iaf ett kanonlopp, kom iväg fint från starten och hamnade bra till, tyvärr bart han påkörd av ett annat ekipage och fick en galopp. Men han spurtade och kom in 8 i mål och knep sista slanten =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback