Semester dag 2

Har haft fullt upp hittills på mina 2 semsterdagar. Igår red jag Ticen på morgonen, för han skulle få behandling halv 11, sen skulle grannen släppa kvigorna i hagen breve hätarna och eftersom B-L är korädd så ville jag vara med så jag såg att allt gick bra. De gjorde de, hon vart lite tread och sprang lite, men var även nyfiken och stog och tittade på dom. en följde jag med Eva här i byn till Våmhus för att hämta hem deras fölmärr med föl som vart där på betäckning. Och efter de var de travet om gällde.
 
Idag har jag vart till Falun för att köra upp för utökat B eller B96 om de oxå heter, kan säga att jag var ganska nervös när de gällde, men jag vart godkänd så nu får jag dra tyngre än med vanligt B kort =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback