Här ska de visst vara en rubrik..

Om 21 dagar går jag på semester =) är 13 arbetsdagar totalt av dom..
Har jobbat denna helj, är rätt trött och slut. Inne i en period igen nu när jag har svårt att somna. Och vart en sen kväll/natt i torsdas då jag var iväg till Bollnäs på trav. Hemma runt midnatt, så skulle de lastas o packas ur, hästarna skulle ha mat och hunden rastas så skulle jag själv äta nå och varva ner lite innan sova. Sov inte så länge som jag trodde på fredan.
Hur de gick i starten?! jo hjan gjorde ett bra lopp, sista 50 vart han lite trött men slutade 6a och en slant in.
 
När jag svängde in på gården när jag kom hem, så flög sidodörren på transporten upp, jag stog inte rakt med bilen och släpet så dörren fastnade på bilen, så de resulterade såklart i några fula skador på bilen. Så på tisdag ska jag in på bilmetro i Mora och visa upp för en skadereglering få se hur dyrt de blir.. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback