-28 grader

Ja så kallt var de imorse när jag gick upp, är ledig idag. Så hästarna fick stå inne oxh äta sitt morgonhö så fick dom komma ut i 11 tiden sen. Då hade tempen gått upp till -19. Men nu börjar den krypa ner igen :/
Hade tänkt att köra Ticen en sväng idag, men nu är jag en dålig tränare, för jag vet hur mycket jag kommer att frysa. Så han får vila sej i form.. Haha nä men de kommer väl bli varmare om nån dag så får ta en tur då istället. Jag gillar att de har komit snö, men de behöver inte bli så här kallt, -10 räcker gott och väl.
 
I 17 tiden kommer Karro och jag antar att J är med oxå, har köpt ett skåp av dom som jag ska ha i köket, har ju så dåligt med förvaring och skåp, så få se hur detta kommer att passa då =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback