Femtonde December

Borlänge på fackkurs i måndags o tisdags, igår och idag jobb, ledig imorrn, då kommer Li ca 11 och behandlar Glory, sen ska jag lasta Ticen och åka ner på kliniken för att få honom vaccinerad.
Ticen vart ju halt förra torsdan, men nu efter en veckas vila är han haltfri så de blev en lugn ridtur med honom nu på kvällen, och de märktes att han är kry igen, öronen spetsade och gjorde små bus emellanåt. Nu hoppas jag på att den andra ska bli bra oxå, få se vad Li säger, eller om jag måste boka en ny tid på kliniken för honom igen (ser verkligen hur mina pengar får vingar) ja jag vet att de kostar att ha häst, och dyrare när dom är sjuka och inte mår bra, men tror att alla som är hästägare verkligen tycker att de suger med veterinär besök och alla utlägg..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback