Dan före dopparedan

Igår skulle jag jobbat kväll, men fattades folk på morronen så jag bytte och jobbade 7-13, så jäkla skönt o få sluta och åka hem tidigt nån dag, de är man ju inte bortskämd med.
Hovis kom på eftermiddagen och skodde om de stora hästarna och verkade mini, så nu är alla fina om fossingarna. Ticen är lite tjock i ett framben så han får vila nån dag. Fick möjligheten igår att testa mina Ice Vibe som jag köpt.
 
klockan är nu 06.49 och jag är uppe och vaken, hade först tänkt att sova en stund till efter att hätarna fått mat, men bestämed mej för att va uppe, dricka kaffe, äta frukost, sen ut och mocka, och köra Glory, för sen ska jag och Larsa åka till Blnge och shoppa mina sista klappar jag har kvar. Är ju fortf mörkt ute så jag tänkte göra lite annat innan ljuset kommer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback