Regniga torsdan

Alltså de fullkomligt vräker ner. Hästarna var dyngsura under sina regntäcken, så dom åkte av när dom fick sitt morgonhö. Nu står dom och kurar under sitt vindskydd. Är så glad att dom har tak över huvet när jag inte har nå stall än. Men de svåra är vart jag ska kunna hänga upp o låta allt de blöta torka, kan ju inte direkt ta in stora tunga blöta täcken och torka inne...
 
Idag jobbar jag kväll, sen går jag på 3 dagars ledigt, men imorrn kväll och söndag dag blir de att åka till Romme och jobba.
Och på måndag har jag semester för då kommer dom och besiktar huset för försäkringen, och sen på eftermiddagen är de trav här hemma, så de blir mkt trav denna vecka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback