Lördag

Igår var de min födelsedag. Spenderade den på jobbet på dan, på kvällen, tog jag en tur med Ticen. Sen kom Karro o Lotta förbi. Av dom fick jag lite godis, en goodiebag, en blomma, en flaska hemgjord saft och nå skorpor =)
Av mamma o syrran fick jag pengar, av pappa har jag nog oxå fått pengar, men de är skickat rekommenderat så jag måste hämta ut de på Hellströms. 
 
Idag har vi påbörjat boxbygget i mitt uthus, vi har fått upp lite reglat och mellanväggen. Men mellanväggen sviktar för mycket, så antingen så ska vi göra en till vägg med råspont eller sätta upp reglar för att stabilisera de mer.. Ska fundera lite o se va vi väljer. Måste även hitta på nå som vi kan sätta upp på väggen på själva huset då vissa av stockarna är lite i fåligt skick. Men jag hoppas de blir bra till slut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback