söndag 25 oktober

Oj vad veckorna går fort. VA ett tag sen jag skrev här.. Men de är ju mest jobb o lite fritid, och där är de ju djuren som gäller mestadels.
 
jobbat denna heljen.Och min trötthet den fortsätter, men var iaf till vårdcentralen i tisdags och träffade en läkare, och hon tror att jag har blod och järnbrist, så på fredag morron ska jag dit igen vara fastande och ta prover, få se vad dom visar och vad uppföljningen blir.
 
En mycket rolig sak hände igen i fredags. Min älskade Ticen tog en seger igen, denna gången på Romme i ett V64 lopp, och de mina vänner är ganska stort. De vart alltså min andra tränar/ägar seger. Vart en skaplig prissumma, sen fick vi en rosett och ett paket. I paketet var de en ostbricka med tillhörande kniv och nåt mer tillbehör, blombuketten fick egentligen kusken, men han gav dom till mej, en fin liten höstbukett. Kommer även få seger video igen och seger tavla ska beställas. Gissa om jag är glad =)))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback