Scholl Velvet Smooth

Jag har testat den nya elektriska fotfilen. Kan inte annat än att rekommendera den. Jag har problem med torra o fnasiga fötter, och har även fått lite sprickor på hälarna. Den är suverän och lätt att använda. Tar bort och gör huden mjuk och skön. Med en vanlig fotfil så får jag fila flera ggr i veckan, men med den här så har jag gjort det en gång i veckan, och då är de intre ens i närheten av hur fötterna kändes innan jag skaffade den här. Vintertid kan jag även bli torr och fnasig om händerna och på sidorna av pekfingrarna, testade filen lite lätt och den funkar även där. 
Den drivs av batterier så de är ingen sladd som trasslar.
Jag är Buzzador och de är genom dom jag fick chansen att testa den här. 
Så av mej får den 5 av 5 möjliga :)
 
 #schollbuzz #schollvelvetsmooth #buzzador
 
bu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback