Torsdag

Idag jobbar jag kväll, vilket innebar en sovmorgon. Idag sov jag inte alls lika länge. Så nu hinner jag nog med de jag hade planerat innan jobbet.
 
Igår var jag på bio. Jag vet inte när jag var på bio sist, var typ 100 år sen och jag kommer inte heller ihåg vilken film jag såg då..
Hur som helst så var jag på bio med Lotta, hennes kille Rickard sen 2 klasskompisar till Lotta. Vi åkte till bion i Leksand och såg Fifty Shades Of Grey.
Jaghar ju inte läst böckerna så hade ju inte direkt en aning vad de handlade om. Men filmen var bra, och så klart så slutade den så man vill se nästa.. När den nu kommer.. Nån som vet?!
 

Kommentarer
Postat av: Robbin

Den första uppföljaren har premiär under 2016 :)

2015-02-20 @ 17:38:37
Postat av: Robbin

Den första uppföljaren har premiär under 2016 :)

2015-02-20 @ 17:39:03
URL: http://bajamajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback