Söndag

Vilken underbar dag de har vart idag.
Foxxan blev skodd, sen tog jag en tur med henne, trodde de skulle bli värsta rodeon men där bedrog jag mej. Hon var lugn, men ändå framåt på ett piggt vis utan att vara galen. Tror hon tyckte de va skönt att äntligen få göra nåt, få arbeta lite, även om de bara vart o skritta.. Ja okej då lite trav vart de, men inte mkt alls.
Vi mötte 2 älgar på våran lilla tur, och dom var max 10-15 m ifrån oss, men inte en tendens till att bli rädd för dom, hon stannade och kikade på dom, och när dom sprang iväg, reagerade hon inte alls.
 
Imorrn ska jag och kolla på ett stall. Och nån timme efter att de vart bestämt så fick jag ett samtal från några som jag hörde av mej till i december som har ett stall ståendes, dom skulle åka utomlands över jul och nyår och skulle återkomma till mej när dom var hemma igen. Dom skulle fundera och diskutera lite om dom ville ha nån som hyrde deras stall. Men eftersom jag inte hört av dom så tänkte jag att dom inte ville hyra ut. Men när hon ringde så sa hon att dom kommit hem för 2 veckor sen och tiden gått o så. Men de var inte aktuellt inom de närmsta månaderna att hyra ut, för dom använder stallet som lite förråd just nu och i hagen ska de sågas ner lite träd, som skulle blivit gjort under tiden när dom vart borta, men de hade inte blitt av så. Men de var inte omöjligt att dom kan hyra ut lite längre framöver. Så jag sa att dom kunde ju behålla mitt nummer och höra av sej..
 
Så som de känns nu så verkar allt lösa sej ändå =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback