Lördag

Då var de helj igen och snart är den slut. Går in i en rätt tuff arbetsvecka med bara fredagen ledig. 
Har inte kunnat träna Ticen heller under veckan som jag hade tänkt, för i måndags då hade han tappat en baksko, och jag hittade inte på den i snön, annars hade jag slagit på den. Så ist så har han fått en ofrivillig vila, men idag fick jag honom skodd så vi kunde ta en sväng sen i skogen, och de var en otroligt pigg häst :)
Imorrn blir Foxxis skodd, och nu är hennes sår läkta så nu kan jag börja träna igång henne igen. Kommer vara en pigg tjej, med tanke på att hon stått sen innan jul. Så imorrn efter hon  blitt skodd då ska jag ta en tur med henne, få se hur mkt rodeo de kommer vara :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback