Friyay

Då var jag ledig i en vecka, går på igen nästa fredag alltså på juldagen kl 16 och jobbar den heljen. De ska sovas, träna hästar, shoppa de sista klapparna, och försöka få en massa annat gjort. Men hinner ja inte allt, så gör de inget, känns bara så skönt att få vara lite långledig =)
 
Igår var jag oxå ledig, de vart inge sovmorron, för jag skulle vara hos veterinären halv 9 med Busan o hennes öron. Fick lämna henne och hämta henne efter lunch, åkte över till Borlänge dom timmarna istället för att åka hem, shoppade lite både till mej själv o så vart de lite till hästarna o nån julklapp.
Busan vart sövd under proceduren, när hennes öron skulle rengöras. Hon var så trött och inte alls sej lik när jag hämtade henne. Lite piggare framåt kvällen, idag däremot är hon som vanligt igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback