Dan för dan före dopparedan..

Godag!
Underbart med lite ledighet. Jag tar sovmorron varje dag ävenom kl ringer halv 6 varje morron för att släppa ut hästarna och rasta hunden. Men så skönt de är att få gå och lägga sej igen ett par timmar.
 
De har ju vart + grader nu i flera dagar och den lilla tjälen vi fick när de var kallt, ja den är ju såklart borta. NU är de så mjukt och kladdigt. Men nu när jag var ut med Busan  skiner solen och de är lite kallare i luften så de var faktiskt lite fryset på backen.
Jag har hunnit med en hel del på dessa ldiga dagar som jag hade tänkt skulle göras. Och de finns ju såklart en massa mer att göra oxå..
 
Idag hade jag tänkt ta en tur med Foxxan, har försökt tagit dom varannan dag, och på julafton så blir de såklart vilodag för båda.
 
NÄ nu ska jag stoppa nå i magen så jag orkar hålla igång ett par timmar ute. 
Tjillevippen =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback