Oj!

Vilken turbulent vecka. De vart inte riktigt som de var tänkt och planerat.
På måndagen lastade jag Ticen för att åka till Ingels där djurkommunikatören Gabriella var, har ju räffat henne 2 ggr tidigare, en gång med Ari och den andra med Jullan. Nu var de Ticens tur, meningen först att jag skulle ta Foxxan, men eftersom jag tänkt sälja henne kändes de lite onödigt.
Hur som, fick veta en hel del och de var riktigt spännande. 
Under veckan sen har de blivit ett o annat sms o telesamtal med dom som skulle ha Foxxan, och allt mer har jag börjar tvivla och de har vart en massa strul hit och dit, så på torsdagen tog jag beslutet att inte sälja henne nå, jag behåller henne ett tag till. Efteråt gick luften ur mej, men jag blev lugn och beslutet kändes otroligt rätt. Har gått åt en hel del med energi under dessa veckor, för dom har haft såna krav och de har vart en massa strul.
Igår åkte jag för o titta på ett hästsläp och köpte faktiskt de, så numer behöver jag inte slänga en massa pengar på o hyra :) Är lite utvändigt fix på den, som o ta bort lite dekaler o klistermärken, och sen tvätta den lite, men inuti är den hel ren o fin :)
 
Foxxan ♥
 
Mitt nya släp :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback