Goo kväller!

Fredagkväll. Sitter uppkrypen i soffan o ska snart lägga mej. Har en arbetshelj framför mej.
 
Dom som var o tittade på Foxxan o provred henne förra lördagen, har bestämt sej för att köpa henne.. Meen dom vill ha henne på prov först. Jag sa att jag helst inte vill varken låna ut henne på foder eller på prov, men vi kom överens om att dom ska få testa o ha henne i 1-1½ månad på prov. Så jag hoppas verkligen att de funkar och att jag inte får tillbaka henne, utan att hon blir såld.  Dom hade lite speciella undringar och ett o annat krav(eller va man ska kalla de för) men jag kan inte gå dom tilmötes med allt dom önskade då skänker jag nästan bort hästen o höja priset på henne går ju inte o ändra så här i efterhand. Jaja de löser sej väll och går dom inte med på att jag kommer säga nej till vissa saker, då kan dom leta sej annan häst och jag behåller henne så länge.
 
Vart iaf en tur med Ticen innan mörkret kom nu på kvällningen, pigg och glad, tror han skulle kunna springa fort hur länge som helst. Är verkligen kär i denna häst♥
Och på måndag då ska jag göra nå spännande.. Berättar mer om de senare..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback