Fjärde oktober

Nu är hösten här på riktigt, vi är inne i oktober och de är höstmarknad. 
Jag har ledig helj och de är jag glad för, är inge skoj o jobba när de är marknad, man kommer knappt fram, lägger ner en massa energi på att reta upp sej på folk som inte flyttar på sej.
 
Idag har de vart hit en tjej med hennes mamma som provridit Foxxan. Har ju annons ute på henne då jag känner att vi inte funkar till 100 ihop och jag får henne inte mot de målet jag vill. Så är nog kanske bättre hon blir ridhäst eller om nån annan lyckas hitta "nyckeln" till henne på banan.
Dom skulle höra av sej i veckan med svar, få se dom om hon blir såld ellelr inte.
Sen f¨r vi se om jag bara har en häst eller om jag letar mej en ny men då ska den va startklar prcis som Ticen, orkar inte lägga ner mer tid på en unghäst som inte är klar för start. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback