6 dagar kvar

Oj oj nu närmar de sej mer och mer för resan :) Måndag natt kl 1.20 kliver jag på bussen som går ner till Arlanda, vi är framme i 5 tiden, sen lyfter planet 7 :)
 
Har vart med Foxxan till kliniken idag, honhar vart tjock till och från i skenbenet höger fram några gånger, sist vart hon de igen förra veckan efter licensloppet, va ju såklart rädd att de var nån sena eller gaffelbandet, men efter ett par dagar lindat så har de gått ner, men ville ändå kolla upp de. De var inget me de, utan de hade med att hon balltrampar sej och de är de hon blir tjock av, däremot visade hon hälta, så hon böjdes och jag sprang, böjdes igen och jag fick springa ännu mer :) en inflammation i framknäet, hon fick en 2 i 1 spruta, bedövning och jag antar kortison, ska vila ett tag, så lägligt att jag ska iväg, för när jag kommer hem igen får jag börja träna på igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback