Ja va säger man..

 
Jag ska erkänna en sak, jag har inte så många vänner, visst jag känner en massa folk så klart genom jobbet, travet och så, men nära vänner de har jag inte alls många av. Och jag umgås inte med så många. Och nåt jag brukar säga är att jag har hellre få men äkta än många och falska. Men hur mkt ska man orka höra från de "äkta" vännerna egentligen. De är ju väldigt populärt med FB och ja jag är oxå me där. Och de är där man får läsa en hel del, vissa roliga saker och vissa mindre roliga. Man kanske inte ska bry sej så mkt om de man läser, men jag erkänner att jag blir rätt lessen och de känns som man är mindre värd. Vissa uttrycker sej fruktansvärt klumpigt det kanske till och med är så att dom inte ens tänker på Hur dom skriver, att dom kan såra nån annan men hur som helst så har dom ju iaf skrivit och vissa tar åt sej och blir lessna. Nu händer detta rätt ofta, så gott som varje dag, och de är från folk, speciellt från dom jag räknat som nära. 
Men visst jag är väll inte "bäst" de finns väll andra vänner som är bättre bara för dom har de jobbigare med livet och så, för jag är ju frisk och ska inte gnälla osv osv... "tänk på att de finns dom som har de sämre" Jaaa självklart finns de dom som har de sämre än mej, men även om de är så så är jag en person som lever, har känslor, känner och tänker. Så tänk för fan lite på hur du skriver och vem som kan se.. För ord kan verkligen såra!!!
 
 
Tack för mej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback