Torsdag

Fan fick punka på min speedcar igår när jag körde Foxxan, testade o pumpa däcket, men de bara pyser ut, så idag ringde jag till en däckfirma och beställde ett nytt. Köpte ett där för nån månad sen för de andra däcket small ju, men dum som man är köpte jag inte 2 och bytte båda samtidigt. Så nu vet jag inte hur jag ska göra eftersom jag inte vet om de går och rida Ticen. Dessutom kan jag nog inte rida med min stukade fot heller, är ju mkt lättare och köra för då vilar ju foten och anstängs ju inte på samma sätt.
Funderar på om jag ska köra honom på banan imorrn och ta sulken istället, då blir han ju körd iaf, och samtidigt så ser jag om sulken passar honom, vilket jag verkligen hoppas för jag har inte direkt råd att köpa en till sulk.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback