Invalido

Ja här sitter jag. Råkade ut för en liten olycka på jobbet idag, så åkte till vårdcentralen och vart undersökt och även röntgad. Fick gå hem från jobbet eftersom de gjorde/gör så förbannat ont. Och jag är redan rastlös.
Dr ringde för en stund sen och sa att plåtarna såg bra ut, inga skelettskador, utan en rejäl stukning.
Är ledig onsdag och torsdag så de är bara och hoppas smärtan och svullnaden ger med sej så jag slipper sjukskriva mej i heljen.
Sen var de ju de där med djuren, att rasta Busan var en pina, hur de ska gå i stallet de vet jag inte ens, köra bil gick skapligt då man tack o lov inte behöver använda vänster fot så mycket och så ofta kopplar man ju inte ur.
Ja ja krya på mej nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback