Tisdag

Dagen började med en minus, sen började de snöa vilket efter ett tag övergick i regn, sen har de regnat så gott som hela dagen. jag hade planerat o köra Foxxan idag, men kände att jag tappade lusten på grund av regnet... Och jaa jag vet de finns inget dåligt väder! 
 
Igår var jag ledig, då red jag Jullan en lugn vända, tog bara en skrittur, efter stallet så var jag och hämtade en ny familjemedlem :) denna gång vart de en franskvädurskanin, han är 12 veckor, såå söt så.. Men har en hund här hemma som försöker göra allt för att komma åt den lilla krabaten. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Joooohoooo du, det finns det då visst det - dåligt väder! Blääää för detta skit. ;-) Hästarna dör inte av att de missar en dags träning :-D (Det är en rätt skön filosofi tycker jag ;-) )

2013-10-23 @ 08:48:52
URL: http://mylifeandme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback