Lördag

Fy idag är jag så låg. Känner inte för nånting. Vet inte vad de beror på alls, men jag har ju såna här dagar ibland.
 
Igår var jag till Romme och startade Jullan, samma kusk som jag brukar, och efter värmningen så sa han att hon kändes så mjuk och smidig, hon hade vart ovanligt helt oxå i värmningen, så han undrade vad jag matat henne med. Loppet gick väll sådär, hon hängde på bra, men hon vela lixom inte svarade inte och han satt med slappa tömmar, så förmodligen kanske hon gav allt i värmningen.. Men bara ta nya tag..
 
Idag har jag premiärkört Foxxan, de gick jätte bra,hon var så snäll och köra, tyvärr så märktes de att hon hade ont på sitt sår på benet så de blir att ta de lite lugnt med henne framöver innan de är helt läkt, svårt ställe oxå så vet inte riktigt vad jag ska sätta på för skydd när man kör... eller om man ska testa o linda henne långt ner bara...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback