Fredag

Löningsdag.. Och de va väll typ de enda braiga som hänt idag. För min dag började inte bra direkt, jag försov mej, en hel timme dessutom, kom aldrig försent till jobbet eftersom jag jämt går upp så pass tidigt för att hinna med allt, men ändå blir ju dan lixom förstörd.. Inte nog me de, när jag var ute o jobbade så kände jag att jag fick mens oxå.. jippikayey typ. Och jobbar man sommej i hemtjänsten då vill man inte låna toan hos vem som helst, utan de var bara att göra första besöket och sen snabbat som fan ta sej till jobbet för att stoppa in en plugg. Sen löpte dagen på rätt så bra.
Har kört Jullan nu på kvällningen, hade tänkt att köra henne runt travbanan, men de gick absolut inte, hon avr på tok för het och pigg, så det vart en skogsvända istället, och nä hon vart inte ett dugg lugnare där. Kan fan inte begripa varför hon är så het att köra, men så mycket lugnare att rida...Nåja, vi överlevde körturen båda två.
Igår körde jag den andra lilla fröken, och travade på lite mer med henne än första gången och de gick jätte bra, snäll och lugn, kanske lite för lugn om man jämför med en viss annan tjej.
 
I heljen är de jobb och åter jobb som står på schemat. Nästa vecka blir betydligt lugnare, vilket jag ser framemot, för ärligt så känner jag mej helt slutkörd :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback