Lördag andra november

God Morgon!
 
Dålig uppdatering, i knoow!
 
Vet egentligen inte varför jag inte bloggat nå denna vecka, för tid har jag haft, har bara inte blivit av.
 
Måndag: Startade Jullan, oplacerad, trots att hon var fin, men i sita sväng la hon av, släppte grejerna kan man väll säga... Vi vet inte varför hon gjorde så, för hon var inge trött efter loppet.
 
Tisdag: Körde Foxxan, gick otroligt bra, lugn och snäll.
 
Onsdag: Jobbat, firat mammsen som fyllde år.
 
Torsdag: Hemmaplugg eftersom de är höstlov, kört Foxxan..
 
Fredag: Jobbat på årets sista trav här på Rättvik, träffat en kompis på kvällen.
 
Lördag: Idag drar jag o en kompis till Borlänge, ska spana in lite olika affärer och jag tror att Ikea är inräknat ;)
 
 
Återkommer.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback