Torsdag

Idag kom sommaren till Rättvik, vet inte hur länge den stannar, men underbart med sol och värme, de har blåst lite väl mkt men de har som tur är vart varma vindar :)

Jag har haft ledig dag idag. Har tvättat och städat lite hemma. Nu på kvällen var jag till stallet och myste och pysslade med Jullan, vart även en körtur i skogen. Hon är lika pigg och glas som alltid. Måste säga att jag har en sån ärlig tjej:)
 
Imorrn var de meningen att jag skulle få en till sovmorgon för att jag jobbar kväll, men dom ringde från jobbet och hade kris, så de slutar med att jag ska jobba förmiddag oxå så de blir en delad tur för mej imorrn, mindre skoj, men jag får se de i alla(!?) pengar jag får nästa månad istället, Som mamma sa; sova får man göra när man hamnar under jord :D
 
Nu ska jag softa lite innan de är dax för sista prommisen för dagen med Busan och innan de är dax att sova.
 
På återseende :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback