Måndag

Nu börjar jag bli sjukt rastlös och uttråkad. De är skönt att vara ledig, men de ska bli skönt att åka och jobba imorrn igen.
Mina lediga dagar denna gång vart ju inte direkt givande då jag inte kunde träna häst som jag hade tänkt.
Men huvudsaken mitt hjärta blir frisk och kry. Och andra sidan så har de ju inte vart vidare till väder heller för att ta en tur.
Jullan fick stå inne till lunch idag oxå, och hon höll på att krypa ur skinnet när jag kom upp, skulle byta täcken och fixa och hon kunde verkligen inte stå still, på vägen ut så småtrippade hon de är ju postivit för då är hn verkligen på bättringsvägen. 
 
Håller på att tvätta nu sen när de är klart ska jag bege mej till stallet. De börjar krypa ner mot -20 igen.
Imorse var de -25 :( huuga.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback