Torsdag!

Idag har vi vart i skolan för sista gången denna termin, känns lite trist, för de har vart rätt skönt att slippa jobbet på torsdagarna. Men i höst då drar de igång igen, sen till jul då tar vi "studenten" =)
Idag lämnade jag även in mitt specialarbete som vi skulle göra som ger 50 p om man blir godkänd. När vi fick reda på att vi skulle göra denna uppgift för nån månad sen, kände jag panik, trodde aldrig att jag skulle orka och klara av att göra den, men jag är mäkta stolt över mej själv, för den vart klar för 2 veckor sen och idag lämnade jag in den =)
 
Hade tänkt ut och köra Jullan en sväng på eftermiddagen/tidiga kvällen, men de har blåst så hemskt idag och regnat emellanåt så jag lät bli. Hoppas på bättre väder imorgon med mindre blåst så jag kan ut då istället. 
 
Är långledig nu, först 3 dagar och sen tog jag ut en semester dag på måndag då de är lunchtrav här så ska ju dit och jobba.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback