Måndag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag. Men lär uppdatera lite.
Vart ledig hela heljen, och både fredag o lördag em/kväll har jag spenderat hemma hos Karro med familj. Vi har ätit o fikat, pratat och kollat på film. Dagtid har jag vart i stallet och grejat och kört Jullan fredag och igår. Fröken är så jäkla pigg så jaghar värsta träningsvärken i armarna och till och med haft ont i nacken, har de fortf men börjar bli bättre. Igår när jag körde henne så vart rundan längre än vad jag tänkt mej, hon var så pigg så där jag tänkt vända fortsatte jag istället så hon verkligen fick rusa ur sej.
Idag har de vart trav så har jobbat där. Kall och blåsig dag inte alls skönt.
 
Imorrn är de jobb igen....
 
 photo sparklerosebush.gif
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback