Trött.se

Med all rätt tror jag man får vara lite trött o seg efter de senaste två dagarna. Jobbade till 22 igår kväll, och jag har ju svårt o lägga mej direkt jag kommer hem, först ska jag varva ner lite.. Trots att jag kände mej sovtrött så kunde jag inte somna, sen när jag väl somnat så sov jag oroligt o har vaknat till flera ggr. Idag har jag jobbat, egentligen till 14, men eftersom de var eftermiddags trav här och bilprovstart samma tid som jag skulle slutat mitt ordinarie jobb så tog jag ut en ½ timmes komp. Så har alltså jobbat från halv 8 imorse till kl 18 ikväll.
Tur jag är ledig imorrn iaf, sovmorgon kan jag lova de blir, och den som väcker mej, den blir de synd om kan jag lova.
Ska tvätta imorrn, men de blir inte förens på kvällen, på dan ska jag hinna med hästarna, köra Jullan och fixa lite annat oxå.
Måste hämta mer hö nån dag, måste sko om Jullan me. Få se vem jag får tag i som kan sko henne, och när den kan göra de. Ju fortare desto bättre så hon hinner vänja in sej med sulor bak..
Fan känns som de är för få timmar på denna vecka och dessutom ska jag jobba och gå i skola på torsdan :/ Aja de löser sej väll antar jag, de brukar ju oftast göra de.
 
Dessutom har jag ev en annan sak på G, men de avslöjar jag när de är helt klart ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback