Söndag

Oj oj rena rama slöheljen de här:)
Trav i fredags kväll, starta med Jullan, men hon slutade oplacerad denna gång. Kom i säng i 2 tiden på natten.
Sov läänge igår, och värsta regnvädret hela dan. Träffade Johanna en sväng på kvällen, var och käka pizza och pratade av oss lite.
Idag sov jag oxå lääänge. Har inte gjort nå vettigt alls faktiskt. Men idag berättade jag iaf för mamma va jag ska göra nästa helj. Som jag fortfarande inte har avslöjat här..
Men jag verkligen längtar och ser fram emot lördagen nästa vecka, kan se de som en något försenad födelsedagspresent :) 
 
Imorrn är de lunchtrav här, jag ska dit och jobba.
Föresten så för er som läser Travronden så stog de om mej där i senaste numret, dock inte mkt, och hade de vart rättvist så skulle väll artikeln egentligen handla om mej, men som vanligt så hamnar småbanorna inte i rampljuset utan de vart Solvalla :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback