Fredag 7 september

Äntligen helj och lite ledigt. Denna vecka och nästa vecka är tuffa veckor på schemat. Och dessutom så börjar vi "skolan" igen nästa torsdag. Fortsättning på det vi gjorde i våras. Men denna termin kommer nog bli tuffare, vi ska vara i skolan 1g/v och inte som sist när vi bara var där var tredje vecka en dag. Men ska inte ta ut nå i förväg, då vi inte vet hur de är upplagt eftersom vi både ska jobba och plugga samtidigt..
 
Igår kväll var jag på ett "Home Party" hos en arbetskompis, fina grejer, men liiite för dyrt för min plånka, men hittade 2 saker som var nedsatta så jag handlade iaf nåt.
Ikväll har jag vart hos Karro på Tupperware Party med Tacostema, gött som satan. Men handlade inget idag.
 
Är inne i en period nu när jag är less på de mesta, känner mej lite deppad emellanåt oxå. En massa tankar snurrar i huvet, Dessutom kryper sej mörkret och hösten på mer och mer...  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback