Happy halloween??!!

Eh jag är allt annat än glad och absolut inte party sugen..
Vinterdäcken är iaf på, och värmen i bilen är fixad, kanske inte för evigt, de håller så länge de håller...
 
Annars så har jag verkligen behövt den här långledigheten på 6 dagar som jag har. Och de där uttrycket " Bryt ihop och kom igen" de är mitt motto just nu.
I torsdags startade jag Jullan på Romme, banan var inte direkt i tipp topp skick, men de ordnade upp sej under dagen, först hade dom tänkt och ställa in tävlingarna, sen tänkte dom köra de 4 första loppen, men sen vart som sagt banan bättre så hela tävlingsdagen genomfördes.
Jullan var helt imponerande i värmningen och T sken som en sol och sa att vi inte skulle göra några ändringar inför loppet utan vi skulle köra med samma utrustning som i värmningen. Från början var de 12 hästar i mitt lopp, men 4 var strykna. Loppet gick och hon låg andra par ut hela vägen, 300 kvar så styr han ut, och då kan jag lova att jag var grymt nervös, jag våga knappt titta, sen hände inge mer... ganska snopen man vart, T likaså, han sa så när dom kommit av banan att han trodde dom skulle ta de här, men efter han styrt ut henne så var de precis som hon släppte alla grejer och gav upp :/ eftersom de var så många strykna i loppet så vart de självklart bara 6 priser, och vart tror ni Jullan kom??!! Jo sjua så klart och som vanligt först utan........
 
Igår morse när jag tog ut hästarna så var fröken tjock i frambenet, Förmodligen var de därav som de inte gick hela vägen in i mål, skadan är troligvis tillbaka. Jag vet inte om jag orkar så mycket mer just nu, för nu har de jävlats ordentligt för mej detta året. Vet varken ut eller in vad jag ska ta mej till.
Har iaf köpt lite produkter från S Lindblom, som jag använder mej av på henne nu, alltför att skadan ska gå tillbaka..
Var ju på Romme igår igen eftersom Rättviks sista trav för i år vart flyttat pga otjänlig bana. Och där på hästshopen så säljer dom hans produkter så jag passade p åatt köpa lite då.
 
Förstår verkligen inte varför jag är drabbad av all denna otur, vad har jag gjort för ont??
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men usch.... fy vad jobbigt. Vet verkligen hur det känns när det bara går emot en. Verkligen. Här om veckan när hovis varit hos oss satte jag mig och bara stortjöt vid köksbordet. Bara för att jag inte fick hovarna som jag ville ha dem. Men när det bara är problem och allt går emot en så behövs det inte mkt för att bägaren ska rinna över. Fan vad tråkigt. Och inte blir det bättre av att vi går mot perioden då det är mörkt och kallt och extra jobbigt att få ihop allt.

Såg Jullans lopp faktiskt. Hon såg riktigt fin ut. Jag tänkte också så, att nu jäklar ska hon väl ta hem det! Så tråkigt att hon la ner, men det förstår man ju om hon har ont :-( Usch, lider med dig, man undrar ju hur mkt man kan ta liksom.... :(
Kram på dig, och hang in there!

2012-11-06 @ 12:42:52
URL: http://mylifeandme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback