Sjuttonde Maj

Hejsan hoppsan!
Var visst ett tag sen jag bloggade. Men skyller på att jag haft så mkt annat att göra.
Hursom är jag ledig idag, jobbar på travet imorgon och hela heljen befinner jag mej oxå på jobbet.
Jag trivs kanon i min nya lya. Har inte fått upp en enda pryl på väggarna än, eftersom de krävs borr, har heller inga gardiner uppstatta då dom kommer ocg byter fönstren v23. Tycker inte de är någon större idé att sätta upp för att sen plocka ner, är ju merjobb och vem fan vill ha de?!
Har även börjar trava på lite med Jullan på ridturerna, inte långt några meter för varje gång. Hon är som vanligt pigg och glad och har hittills inte märkt nå av att hon fått trava lite.
Btw så har jag oxå Rumble nu om de är någon som vill spela.. Fattar inte hur man kan fastna så i spel som man gör =)
volvia heter jag där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback