Tisdag

Idag har jag vart ledig. Men vart dessvärre inte mkt till sovmorgon då jag var tvungen att ställa klockan eftersom jag skulle besikta bilen.
Imorrn jobbar jag iaf kväll så då ska jag inte ställa ngn klocka efter jag somnat om när jag vart och släppt ut mina hästar.
Med min vanliga otur så fick jag några tvåor vilket som vanligt resulterar i ombesiktning=Dyyrt :( Iaf när man inte har så mkt pengar och de är en massa utgifter just nu.. Jag skulle verkligen behöva vinna typ en miljon!
Pratade med min pappa i söndags, berättade att jag skulle besikta bilen, att Jullan var till veterinären förra veckan och att jag ska flytta. Hoppas verkligen han drog öronen åt sej och förhoppnigsvis ger mej ett litet "bidrag" så jag klarar av alla mina utgifter. Men om jag känner honom riktigt så måste jag nog be eller fråga honom om ett lån..
Ja ja nog om min kassa ekonomi nu!
Nu ska jag fortsätta kolla på DHW.
So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback