Onsdag

Snart dax att dra iväg och jobba lite igen då. Ikväll blir jag på jobbet till kl 22, mindre rolig tur.
I måndags fick vi våra nya schemor som ska börja gälla f.o.m 19 mars, jag är faktiskt jättenöjd över mitt schema. Vi kommer ha 5 veckors schema nu och jobbar 2 heljer. Idagens läge har vi 6 veckors och jag har 2½ helj. Men har fått längre turer på de nya schemat så de jämnar nog ut sej i OB mot de gamla.. Ja ja de blir nog bra.
Jullans ben ser bättre och bättre ut, hon har fortf ett litet brejk från träning för jag vill inte köra igång henne direkt trots att all ser och verkar okej. Dessutom har fröken tappat en baksko, och jag får på inga villkorsvis dit den. Så jag ska få tag i ngn som kan hjälpa mej att sko henne. Ari har jag sakta men säkert börja tränat igång igen, ibland funderar jag på om jag ska hitta en medryttare till honom, men han är ju så speciell så i sånna fall ska de vara en tuff, orädd, hästvan tjej. Men som sagt bara funderingar ännu...
I flyttsammanhanget står de ganska stilla, vet inte än när jag kan flytta eftersom min nya lgh ska renoveras, pratade med R-viksbostäder idag ang kolla färg till väggarna, då nämnde han oxå att de ska bli ny matta i badrummet och tapeter där som jag ska få välja färg till. Och har fortf inte fått kolla ut vad jag ska ha för färg i resterande rum. Men han skulle ringa när han fått tillbaka färgproverna som var utlånad till ngn annan just nu.
Imorgon är de dax igen och den avslutande dagen för våran Medicin 1 kurs. Sen så tar vi "studenten" från den :D
Fredag vankas extra jobb i några futtiga timmar, men man får vara glad för de lilla man får!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback