Semester =)

Har nu gjort mitt sista arbetspass på ca 3 veckor =)
Tycker de är för tidigt och ha semester nu egentligen, men i mitt jobb så har vi 2 perioder, och i år faller de sej att jag har den första. Tog inte första veckan alltså v 25, därför blir de bara 3 veckor för mej i år. Men har ju iaf lite mer semesterdagar att ta ut längre fram.
 
Har inga planer alls vad jag ska göra, utan kommer ta dan som den kommer. Sen har jag ju stallet att vara i och en massa som ska pysslas med där. 
En sak har jag iaf bestämt att jag ska göra och de är att storstäda min bil.
Känns iaf underbart skönt att få vara lite ledig ett tag nu. 
Och så hoppas jag på att de inte bara blir regn under dessa veckor utan även lite sol och värme =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback