Lördan

Härligt! Ledig i dagarna 3.
Faaaaast de hade ju gärna fått vara liite bättre väder än detta pissande!
De fullkomligt vräker ner =(
Ska iväg och jobba på travets eftermiddagstrav och kommer få användning av regnkläderna hela dagen antar jag.
Känns iaf lite lättare här hemma nu utan Charlie, tomheten och sakanden finns så klart kvar och de kommer nog finnas bra länge. Har fortfarande inte kunnat plocka undan hans saker, de får ta sin tid...
Usch nä, måste väll ta och göra mej iordning för att kliva utanför dörren, måste köpa spån innan dom stänger tänkte även göra stallet innan travet börjar. Frågan är om man ska ta in hästarna oxå :S dom lär ju vara rejält blöta o frysna... 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en trevlig dag på travet (host host)!

Jag tittar från ATG-liven jag, jag tar mig inte så långt med min influensa.

Skönt att du lyckats bearbeta en del av sorgen.

Kram

2012-06-16 @ 13:59:54
URL: http://mylifeandme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback