Tisdag

Jag vet att jag vart dålig på att uppdatera på slutet.
Jag har haft fullt upp, jobbat som en idiot, sen har jag inte mått så bra, inte så att jag är sjuk, men lite psykiskt kan man väll säga.
Har inte så mkt att skriva, men de kommer bli lite omorganiseringar på jobbet. De fick vi reda på när vi hade möte förra onsdagen. Ingen kommer bli varslad.. Inte denna gång, men vi är för mkt personal på hela R-viks hemtjänst, så de måste göras nå åt de, så de kommer bli lite förändringar. När detta kommer börja vet vi inte än, men kommer nog ske ganska snart...
I fredas var jag till Romme igen och startade Jullan. Gick ut i ett lopp där hon mötte hästar som alla utom hon hade sprungit in över hundra tusen, hon gjorde ett kanon lopp, T var mer än nöjd med henne, han tyckte hon var så fin och han hade aldrig känt henne så här bra ngn gång. Hon var 8 i mål, de var sju priser så som vanligt hamnade vi på först utan.. Men jag är nöjd ändå, hon hängde på de andra hästarna men när tempoökningen kom i slutet av loppet då kunde hon inte hänga på.. Bara ta nya tag.
Var meningen att jag skulle få min bil fixad idag på eftermiddagen, men de vart lite strul så vi gör ett nytt försök med de imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback