Gooo morron!

Gääsp.
Va jag inte ville gå upp nu när klockan ringde. Men men, bara och bita ihop och skutta ur sängen.
Ska ju faktiskt inte jobba idag utan har ett litet brejk och ska vara i skolan =)

Känner mej helnöjd med gårdagen iaf, red lektion och de gick kanon med tanke på att de är andra gången i Jullans liv hon gör de, vi fick trava över bommar, de var inte så roligt till en början, men efter ett tag fattade hon vitsen så då var de inga problem.
På eftermiddagen då var jag åter i stallet, men då för att byta och sätta på henne järnskor fram. De gick oxå kanon och jag klarade de helt på egen hand och känner mej nöjd.

Allts som allt var jag till stallet 4 ggr igår. De blir några mil de, trot eller ej... Snacka om att de ska bli skönt och flytta närmre;) längtar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback