=)

Såå glad just nu =)

Året började otroligt bra för min del, och nu hoppas jag de fortsätter så.

Idag(eller igår, för kl är ju efter midnatt nu) har jag vart till Romme och gjort årets första start med min skrutta. Hon slutade som 4:a och äntligen fick man lite credit för de man lägger ner så mkt tid på och framför allt pengar på.
Ja nu är ju inte pengar allt här i livet, men som hästägare och då främst till en travhäst så vill man väll inget annat än att sin häst ska placera sej och springa in lite pengar.
Har ju haft lite oflyt de senaste starterna och hon har slutat som oplacerad, oftast första placeringen bakom hästen som fått sista pengen i loppet. Har nästan känts som hon prenumenerat på den platsen. Men nu så visade tjejen iaf att hon är bättre än raden visar.
T var oxå nöjd, han var lite oroad efter värmningen för hon var lite rullig och han fick en galopp när han körde på henne lite. Men vi satte på boots fram och de funka. 
Han tyckte jag skulle sätta på järnskor fram och inte ha aluminum skor på henne längre för de kan vara att hon är för lätt fram. Ska prata mer med honom om de få se va vi kommer fram till.



 


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis Monica;)

2012-01-04 @ 23:42:48
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback