Onsdag

Idag har jag vart ledig. Vid 9 då tyckte Charlie att de var dax att gå upp, trots att jag låtsades sova så tror jag han fatta att jag var vaken. Han la upp huvet i sängen, stog och viftade på svansen så den slog i väggen. Efter ett tag tröttnade han och gick och la sej. Jag somnade om, sen i 10 tiden då var de samma visa igen, så då var de väll bara att kliva upp och ta tag i denna dagen.
Har tvättat. Och även vart ut på en lugn vända med Jullan. Vi skrittade bara, men hon ville bra gärna öka och få trava lite. Känns skönt att hon är pigg och glad.
Har vart och handlat, sen när jag kom hem så stekte jag pannkakor. De är nåt jag aldrig kommer tröttna på. Även Charlie fick sej några stycken.
Imorrn är de skoldax igen. r inte så många ggr kvar nu sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback